مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-10سياسي

گفت وگوی تفصیلی| نگاهداری: طوفان الاقصی نقطه عطف زوال قطعی رژیم صهیونیستی است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه شرف فلسطین در مبارزه تا پیروزی است، گفت: عملیات اخیر مقاومت نقطه عطف و عزیمت قاطعی در فرایند زوال محتوم رژیم اشغالگر قدس به حساب می آید.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: نیروهای مقاومت فلسطین شنبه گذشته در واکنش به جنایات رژیم صهیونسیتی و کشتار کودکان و مردم مظلوم فلسطین در عملیاتی مقتدرانه مواضع رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده و توانستند برای اولین بار به 40 کیلومتری سرزمین های اشغالی نفوذ کنند.

با توجه به اهمیت این عملیات که با عنوان طوفان الاقصی نام گذاری شده بود، با بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره این عملیات و آنچه موجب شد این عملیات توسط نیروهای مقاومت صورت گیرد، به گفت وگو پرداختیم که مشروح آن در ادامه آمده است: اشغال گری و نقض حقوق انسانی توسط رژیم صهیونیستی باعث این جنگ بود فارس: به نظر شما چه اتفاقاتی موجب شد تا نیروهای مقاومت چنین عملیاتی با این حد از قدرت را انجام دهند؟ نگاهداری: با آنکه نیروهای مقاومت فلسطینی آغازگر این نبرد بودند ولی علت جنگ را باید در اشغال گری و نقض حقوق انسانی توسط رژیم غاصب صهیونیستی جستجو کرد.

این رژیم در بازه زمانی اخیر نه تنها به تعهدات خود ذیل توافق آتش بس با جریان هایی نظیر حماس و جهاد اسلامی پایبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی| نگاهداری: طوفان الاقصی نقطه عطف زوال قطعی رژیم صهیونیستی است

گفت وگوی تفصیلی| نگاهداری: طوفان الاقصی نقطه عطف زوال قطعی رژیم صهیونیستی است